Osnovno opredeljenje Univerzal Banke A.D. Beograd je očuvanje postojećih iskustava i rezultata iz ranijih perioda i kontinuirano unapređenje uslova za konkurentnije, povoljnije mesto, ulogu i položaj na finansijskom tržištu Srbije.
Koristeći sve svoje raspoložive resurse, Banka čini sve da zadovolji potrebe sadašnjih i budućih klijenata, unapređenjem postojećih poslova i uvođenjem i razvojem novih usluga.
Stalnim motivisanjem i stručnim osposobljavanjem svih zaposlenih obezbeđuje se viši nivo kvaliteta usluga, a samim tim i veće zadovoljstvo internih i eksternih korisnika usluga, kao i ispunjenje zahteva društvene zajednice.
Uz puno poštovanje i sprovođenje zakonskih propisa i uspostavljanjem i razvijanjem sistema kvaliteta po zahtevima standarda ISO 9001:2008 obezbediće se stabilan rast i razvoj Banke. Ovakvom politikom kvaliteta obezbediće se sigurnost u pružanju kvalitetnih usluga i to ne samo na nivou sadašnjih zahteva, već i onih koji će se pred bankarsko poslovanje postaviti u budućnosti.Beograd, 10. 02. 2010.
Predsednik Upravnog odbora
Budimir Jovković